Alla inlägg den 9 september 2008

Av Babbelmoster - 9 september 2008 06:58

En ännu lite mörk morron finns där utanför mitt fönster, graderna är bara 5, men dagen verkar kunna bli fin faktiskt ... solen har inte ännu orkat ovanför trädtopparna, men det kommer - det kommer!

Idag skall jag till min sjukgymnast redan klockan 8 ... skall bli skönt med massage och ström, men jag hoppas bara att jag inte blir så där yr i skallen som förra gången och illamående. Men jag tror att det var för att det var uppehåll under sommaren, som jag reagerade så där kraftigt på massagen.

Ikväll skall jag och äta middag med ganska så många från min arbetsplats - vi skall avtacka en arbetskamrat som gick i pension i fredags. God mat och trevligt sällskap under några timmar på stans anrikaste hotell.

Nu måste jag ila iväg till kaffeautomaten - för nu skriker kaffetarmen!! Önskar alla en bra dag förstås - vi hörs väl senare kan jag tro.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards