Alla inlägg den 15 december 2011

Av Babbelmoster - 15 december 2011 11:55

En hel evighet sen jag skrev, men jag är ju aktiv på Bloggspace också och därför har den här bloggen blivit lidande ... Skall försöka bättra mig!

Vädret här i norr är bedrövligt trist, ingen vinter ... +3 grader, regn, mörkt och blåsigt. Man får liksom ingen julstämning när det inte är vitt utanför fönstret - inte för att jag vill ha mycket snö ... bara lite - pyttelite. Faktiskt så snöade det förra veckan några dagar ... först då fick vi snö, i fredags och lördags var det snöstorm ... men nu har det tinat bort det mesta av den snö som kom. Tänk - i måndags hade vi -15 grader, vädret slog om på måndag kväll med nollväder och regn och blåst!

Idag efter jobbet - så skall jag börja städa lite - julstädning - börjar så smått ... för det tar tid för mig - min rygg gör att jag måste vara försiktig och ta det lite easy. I helgen skall julgranen plockas fram och kläs ... mysigt. Dom sista julklapparna skall köpas och slås in - har klart i stort sett det mesta!

 

Nu har min micropaus här på jobbet - tagit slut - så jag återgår till "näringen".

Hej svejs med er!

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards