Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Babbelmoster - 10 januari 2012 05:29

  Idag är det verkligen ingen skön temperatur, jag har nästan -20 grader denna morron. Man fryser "häcken" av sig!

Igår direkt efter jobbet var jag och maken en sväng in på stan, det var ganska så lugnt på affärerna - så våra ärenden gick snabbt. Själv känner jag mig ganska så less på affärer just nu, det blev en hel del sådana besök innan jul.

Annars inget nytt att förtälja - jo idag skall jag till sjukgymnasten - skall bli skönt.

Har varit och inhandlat en matlåda här på jobbet, det blev ris och kycklinggryta. Till middag tror jag det blir rester från i helgen - raggmunkar. Igår åt vi också rester, pasta och korvtärningar och lite pastagrädde i detta. Smarrigt, enkelt och tillräckligt.

Men nu - KAFFE!

Hej med er och ha en bra dag "där ute" i landet.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards