Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Babbelmoster - 10 februari 2012 05:48

Jag njuter idag - det är fredag och jag bara älskar fredagar! Då står ju helgen precis utanför dörren och knackar på. Och det gillar jag.

    

I helgen inget speciellt inplanerat - jag skall i alla fall fortsätta med köksskåparna. Lite annat småplock hemmavid. Kanske lite ommöblering ... skall bort med en glashylla som står nedanför en spegelvägg och sätta en byrå där den stått ... ja lite sånt göra-om.

Och så är det ju "bara" -10 grader ... det känns skönt efter nästan 1,5 veckas kalla grader - iskalla.

Idag blir det pizza till middag - längtar.

Sitter här på jobbet och avnjuter dagens första kaffetår - smakade precis som det brukar - bra.

Hade svårt för att somna igår kväll, men till slut gjorde jag ju det och har nog sovit riktigt bra ändå, trots lite vakentid då och då - men aldrig upp under natten.

Ja då får jag väl önska er alla en braig fredag.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards