Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Babbelmoster - 19 juni 2008 16:35

Tar mig en stund vid datorn ... håller på i köket ni vet! Laxen skall stekas och så skall jag göra laxrulle med smördeg.

Har varit på Coop redan kring 9-tiden i morse och handlat ... tänkte att det var bäst att åka i tid och göra bort handlingen. Tror nog att hela stan tänkt samma ... det var knöktjockt med folk och så höll personalen på att lasta in massor med varor i alla frysdiskar och överallt i affären. Det var fullt överallt kan man lugnt säga!

Sen åkte jag och handlade massor med blommor och nu får det faktiskt räcka för mig! Har planterat dom i krukor och lådor ... tog en massa kort och lägger in när jag får tid så får ni kolla.

Det har varit jättevarmt och kvavt idag och åskan har hörts på håll ... lite lätt regn kom i eftermiddags - men nu lyser solen igen och det är vackert ute. Vi har haft +21 grader som mest idag ... alldeles vindstilla också från morgonen ... sen blåste det upp när åskan hördes.

Förresten jag var på Dollarstore också och köpte drickor, kaffe, chips till gubben min och godis!!

I morgon skall jag göra nubbesill - jättegott är det.

Nä nu måste jag fortsätta - antar att ni andra också håller på med diverse förberedelser inför midsommaren!!

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards