Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Babbelmoster - 16 maj 2008 07:31

Ett lite senare god morgoninlägg kommer här. Hade inte tid i morse när jag kom till jobbet - även om jag som vanligt var här en timme tidigare än vad jag egentligen börjar mitt jobb - att skriva till er. Mycket här alltså!

Gårdagen blev för jobbig för lilla mig och min onda rygg - det är bara att konstatera - så idag tänker jag bara jobba halv dag. Maken sa i morse - att jag inte får göra nåt när jag kommer hem - bara ta det lilla lugna! Igår fick jag en sån jäkla värk i ryggen och bortdomning i vänstra benet ... nerver i kläm förstås. Jag tänkte när jag skulle gå hem - att bara jag tar mig hem! Sakta men säkert kom jag ändå hem. Men fick ta en tablett och lägga mig för att det skulle lätta något. Så idag skall jag vara en klokare kvinna och jobba kortare dag alltså!

Solen lyser ute - men graderna är få - bara +3 ... inte mycket att hurra för alltså!!!

Får önska er alla en bra och skön fredag ... vi lär höras senare.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards