Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Babbelmoster - 28 maj 2008 10:57

Döm om min förvåning igår framför tv-apparaten när jag satt och kollade på Äntligen Hemma!

Vem uppenbarar sig där om inte min kusin!!!!!! Han ville att inredaren skulle fixa till ny stil i deras vardagsrum ... en överraskning till hans hustru som fyller 50 år!

Jag höll på att falla av fåtöljen när jag såg kussen i Stockholm!!!

Min kusin är gift med en amerikanska.

Inredaren satte upp en tavla med New York-motiv och en tavla med motiv från Stockholm - han menade att detta var familjen i ett nötskal! Dom har ju bott 10 år i New York innan dom flyttade hem till Sverige när deras son skulle börja skolan!

Så nu måste jag ta och maila honom och fråga hur det är med tv-kändisen!!!

Av Babbelmoster - 28 maj 2008 05:45

Solen lyser och det är så vackert ute - man blir glad över att få se allt detta som man ser. Sommaren närmar sig  med stormsteg ... detta underbara som vi alla ser fram emot så mycket under den långa mörka och kalla årstiden.

Sovit gott i natt - väldigt gott måste jag säga. Var supertrött igår kväll och hade värk i armarna och händerna.

Idag eller rättare sagt ikväll skall sonen skjutsas till tåget i Älvsbyn. Han skall  ner till Stockholm på Kizzkonsert. Åker hem söndagkväll - han bor hos en killkompis som bor i storstaden. Han har många kompisar i Stockholm ...

Själv skall jag till sjukgymnasten klockan 7.30 Var ju även igår till en sjukgymnast. Det behövs verkligen med min gamla och trötta och värkande kropp!

Nu ropar kaffetarmen - hämta en kopp!  Så det är väl bäst att lyda då! Vi hörs senare under dagen vänner - ha en bra onsdag.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards