Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Babbelmoster - 27 augusti 2007 20:23

Usch vad det är mörkt och grått ute nu ... och kyligt! Regnet hänger i luften ... jag måste tända alla lampor ute nu ... vid garaget, bron, belysningsstolpen och på altanen. Hatar när det är mörkt ute ... Ibland funderar jag varför människor sätter utestolpar i sina trädgårdar när dom ändå aldrig tänder dom - det finns faktiskt dom som gör så! Dom är för snåla helt enkelt ... Helt onödigt att investera i en snygg och dyr utebelysning om du aldrig har den tänt!! Håller ni inte med mig ...

Skall kolla på tv ett tag nu, min man jobbar till 01. i natt ... sen stiger jag upp kring halv 5 snåret ... han måste skjutsa mig till arbetet i morgon - jag skall vara på utbildning hela dagen och så har vi kvällsaktivitet också. Min man skall börja sitt jobb efter 14.30 ... så han behöver bilen!

Nu stänger jag min blogg för den här dagen och önskar alla en trevlig och bra kväll!

Av Babbelmoster - 27 augusti 2007 15:43

När du är ute på promenader - använder du stavar då? Jag har stavar - men ännu inte använt dom. Visserligen så har jag testat tidigare en jobbarkompis stavar som jag fick låna, men jag tyckte direkt - att det här är ingenting för mig! Tyckte bara att dom var i vägen och som ett bihang! Men då fick jag genom mitt jobb lära mig att "gå rätt" med stavarna, jädrans vilken fart man fick på sin promenad!! Det var ju ROLIGT, skitkul faktiskt! Och man förbränner mera kalorier - det är ju ett STORT +!!! Man går faktiskt fortare med stavar! Så det blir väl min melodi ...

Av Babbelmoster - 27 augusti 2007 11:46

Man vill ju inte tro nåt sådant här - men tanken har föresvävat mig ibland - är föräldrarna skyldiga till sin dotters död?

Liklukt finns visst på deras bilnycklar!!! Man tror inte det är sant - hur kan man ...  

Av Babbelmoster - 27 augusti 2007 09:56

SKickar du många SMS eller MMS varje dag eller bara någon gång då och då!

Bara en liten undran som jag har ... själv skickar jag inte ofta SMS faktiskt! Är väl för gammal kanske *ler* - inte vet jag - har det med åldern att göra, eller vad tror ni?

Av Babbelmoster - 27 augusti 2007 05:33

Hej där i morgonstunden! Sitter som vanligt den här tiden på mitt jobb ... kom hit 5.20 Sovit jättedåligt i natt - vaknade strax efter 4 och somnade kanske kring 24!!

Vädret är kyligt - bara +6 grader, lite sol. Usch jag fick ta på mig jacka idag ... det är höst.

Nu skall en kopp kaffe hämtas i automaten ... och ni skall ha en bra måndag - vi hörs.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards