Alla inlägg den 31 augusti 2007

Av Babbelmoster - 31 augusti 2007 08:32

Ja nu skall ni inte tro att jag vaknar först nu --- nej nej ... har varit uppe sedan strax efter 6 i morse! Lite längre sovmorgon än vanligt alltså! Men först fixade jag kaffe, tog in tidningen, läste den, min man klev upp - han har ju jobbat till 1 i natt ... sen blev det till att börja städa köket - så nu är det klart och så har jag städat ute på bron också och planterat en ljung i en zinkkruka ute på bron! Och så satte jag mig här ...

Full rulle alltså idag ... med handling, matlagning, städning, tvättbestyr och jag hade också tänkt att hinna med lite ute på gården. Rensa i en del krukor ... får väl se vad som hinns med - det är ju friidrott också!

Vädret är vackert, sol och grannt ute ... men bara +4 när jag klev upp. Dessutom blåser det ... höst alltså. Hörde på radion att det hade varit kraftiga hagelskurar på vägen mellan Luleå och Boden ... inte långt från mig alltså! Med blixthalka som följd och flera trafikolyckor på morgonen ... halka redan nu ... fy klåden säger jag. Jag hatar halka ...

Nä nu måste jag hasta vidare här hemma - ha en bra fredag - vi syns och hörs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards