Direktlänk till inlägg 23 augusti 2007

Mitt bloggkonstaterande!

Av Babbelmoster - 23 augusti 2007 15:06


Jag har konstaterat en sak,

kanske inte precis just nu,

utan detta har jag ju känt en längre tid.

VAD är det som jag har känt?

Jo, detta mina bloggare å läsers

… att jag inte hinner med att läsa alla

mina bloggfavoriter som jag har ÖVERALLT

i den här STORA, otroligt STORA

och vidsträckta BLOGGVÄRLDEN!

Tyvärr … så är det sant!

Och jag säger tyvärr,

för jag VILL ju hinna läsa ALLA!

Överallt - jag vill ju inte missa NÅGON bloggare!

Men jag säger er bara,

jag gör mitt allra bästa!

Det går ju inte en dag,

då jag inte upptäcker någon ny bloggare

som jag bara blir så lyrisk över att läsa!

Gud vad ni skriver bra!

Jag snurrar runt på så många bloggställen,

det är här på Wordpress och på Bloggspace,

Aftonbladet, Blogspot, Blogger,

Blogg, Webblogg, Expressen, Passagen.

Och på flera andra också!

Vad vore min dag

utan er alla - ingenting, tyst och tråkig,

långsam, ensam och intetsägande!

Så tack alla bloggare, än en gång …

för att NI finns här och överallt.

För att NI skänker en STOR glädje

till mig, bara genom att skriva om eran vardag!

Tänk - det behöver inte vara “viktigare” och

mer komplicerande saker än just vardagen

som intresserar mig!

Jag finner stor glädje i att läsa om den.

Jag älskar blogggen

Jag älskar Er

Jag älskar bloggatmosfären

Jag älskar skrivandets konst

och läsandets underbara mystik

Jag älskar människorna bakom varje blogg

Jag älskar era bilder och foton

Jag älskar era roliga historier och berättelser

Jag älskar era sorgliga berättelser

Jag älskar era vardagsbanala berättelser

Blogg, love and understanding!

En bloggoholic, det är JAG!

Jag säger bara

TACK!

Tack för att just DU och NI finns!

Och tack för att jag får följa ER vardag

läsa om erat liv och leverne!

Tack bloggare …

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Babbelmoster - 24 april 2012 11:00


Jädrans också - nu störtregnar det ser jag! Såååå BRA. Det är ju toppen det här för snön ...       Har lunch som ni nog förstår och vad åt jag då ... jo kycklingsallad - maken säger att jag nog för skörbjugg! hihi Nyss flög en liten pippi i m...

Av Babbelmoster - 24 april 2012 05:31


  Är det någon av er som har några solstrålar över? Skicka dom vänligen till mig här i norr, för nu är det bara trist och grått väder hela tiden och jag som längtar efter solen! idag är det regndroppar som faller lite lätt och graderna är några p...

Av Babbelmoster - 23 april 2012 11:51

Återigen så har jag låtit bloggen ligga i träda! Skäms på mig ... men det blir ju så här när man också är på andra ställen och bloggar ... man glömmer bort någon blogg helt enkelt. Men i alla fall ... här är jag! Våren började så stort att göra s...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:06

Det är rent otroligt - det är folk som faktiskt läser min blogg - varje dag - trots att jag inte bloggar daglig dags - ibland har jag haft uppehåll på flera månader och ändå är det besökare här på min blogg.     Men det är väldigt få som orkar...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:03


Hej igen alla bloggisar och eventuellt andra "läsers".   Sitter här på jobbet och har lunch just nu och blev supermätt av min matlåda - bestående av ris och currykyckling och lite kålsallad. Och ett glas vatten till det att skölja ned med. Ti...

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards