Direktlänk till inlägg 29 augusti 2007

Modebloggar

Av Babbelmoster - 29 augusti 2007 19:43

Har ni tänkt på en sak - vad många MODEBLOGGAR det finns i den här bloggvärlden. Många unga bloggare som verkligen gillar det här med kläder, skor, väskor, smink och smycken. Och är bra uppdaterade också om vad som är "inne" och populärt! Det syns att man har "annorlunda" intresse än dom, kanske då beroende på ens egen ålder. Visst gillar jag också kläder och allt det där andra, men det upptar inte så mycket tid i mitt liv ändå. Det finns liksom annat som jag tycker är viktigare! Men allt har sin ålder så att säga. Och jag beundrar dessa unga tjejer - som det nu är i dom flesta fallen - dom är jätteduktiga på sitt gebit!!

 
 
Charlotte

Charlotte

29 augusti 2007 19:54

Jag läser sådana bloggar ibland, och det är verkligen otroligt mycket av det de skriver som handlar om mode.
Vad mer kan jag säga - jag håller med helt enkelt! Jag är i den åldern också, och visst tycker jag att kläder är lite skoj, men det är inget som jag skulle lägga så mycket tid på.
Däremot kan jag inte säga att jag beundrar bloggarinnorna - var och en har sitt eget intresse och jag ser inget fel med att de har mode som sitt, men jag ser inget som är beundransvärt i det de skriver.
Jaja. Kul att någon tog upp det!

http://blindinglights.blogg.se

 
Christina

Christina

30 augusti 2007 09:03

Jag är väldigt intresserad av mode och kläder men måste medge att jag läser inga modebloggar, vet inte varför, har bara blivit så.
Ha en riktigt skön dag idag vännen
Kram

http://sockertoppan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Babbelmoster - 24 april 2012 11:00


Jädrans också - nu störtregnar det ser jag! Såååå BRA. Det är ju toppen det här för snön ...       Har lunch som ni nog förstår och vad åt jag då ... jo kycklingsallad - maken säger att jag nog för skörbjugg! hihi Nyss flög en liten pippi i m...

Av Babbelmoster - 24 april 2012 05:31


  Är det någon av er som har några solstrålar över? Skicka dom vänligen till mig här i norr, för nu är det bara trist och grått väder hela tiden och jag som längtar efter solen! idag är det regndroppar som faller lite lätt och graderna är några p...

Av Babbelmoster - 23 april 2012 11:51

Återigen så har jag låtit bloggen ligga i träda! Skäms på mig ... men det blir ju så här när man också är på andra ställen och bloggar ... man glömmer bort någon blogg helt enkelt. Men i alla fall ... här är jag! Våren började så stort att göra s...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:06

Det är rent otroligt - det är folk som faktiskt läser min blogg - varje dag - trots att jag inte bloggar daglig dags - ibland har jag haft uppehåll på flera månader och ändå är det besökare här på min blogg.     Men det är väldigt få som orkar...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:03


Hej igen alla bloggisar och eventuellt andra "läsers".   Sitter här på jobbet och har lunch just nu och blev supermätt av min matlåda - bestående av ris och currykyckling och lite kålsallad. Och ett glas vatten till det att skölja ned med. Ti...

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards