Alla inlägg den 7 november 2007

Av Babbelmoster - 7 november 2007 05:35

Först vill jag säga god morgon till alla. Jag har sovit dåligt i natt ... har huvudvärk och är trött. Sitter här på jobbet sen 5.20 Alldeles ensammen än så länge, dom börjar snart droppa in mina arbetskamrater.


Jag funderar över en sak ... jag ser att många är in under dygnet och läser min blogg eller bara tittar in ... men VARFÖR SKRIVER NI SOM TITTAR IN SÅ FÅ KOMMENTARER??? Man behöver ju inte skriva långa rader, utan det räcker gott och väl med några få ord! Det är faktiskt ROLIGT OCH STIMULERANDE för en bloggare att FÅ KOMMENTARER! Så därför ställer jag frågan till er ... VARFÖR SKRIVER NI INTE???? Tänk om alla ändå ville skriva några ord - ni som tittar in till mig ... nu har jag sagt mitt - nu är det upp till var och en!!!

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards