Alla inlägg den 22 november 2007

Av Babbelmoster - 22 november 2007 07:30

God morgon på er. Ja idag är jag ledig, liksom i morgon. Skall till frissan idag och klippa mig ... i morgon är det begravning!

Har sovit som vanligt, alltså oroligt ... vaknat flera gånger - var jättetrött igår kväll, orkade inte ens läsa - ovanligt för mig ... men ändå somnade jag inte direkt! Hade nästan tänkt kliva upp igen ...

Har precis varit ut på bron och tänt mera ljus i lyktorna ... måste köpa mera idag - går åt massor med ljus - både inne och ute! Men det är mysigt att få tända ljusen tycker jag.

Det är bara -1 grad och det skall tydligen börja snöa under dagen, kunde komma upp till 2 dm hörde jag på radion. Vill inte ... det är alldeles lagomt mycket snö som det är nu tycker jag, ett tunt och fint täcke bara ... och man kan gå överallt!

Nu skall jag kolla lite vad ni andra skrivit - så jag säger bara hej svejs - vi hörs.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards