Alla inlägg den 27 november 2007

Av Babbelmoster - 27 november 2007 05:53

Nu är det sedan några dagar tillbaka - problem med den här statistiken ... det är ju ofta som det är problemas med den - VARFÖR?

Inte för att det nu är livsviktigt med den - men ändå lite roligt att kolla på den är det ju - går inte att förneka!!

Är det någon av er som vet vart STATISTIKEN tagit vägen ...?

Av Babbelmoster - 27 november 2007 05:45

Nu är det morgon - dags att kliva upp för dom allra flesta! Så även för mig ... jag har ju varit uppe sedan strax efter halv 5. Vaknade till 04.12 men lyckades med konststycken att somna om ett tag till. Har sovit gott - en HEL NATT! Det händer inte ofta skall jag säga - vet inte när jag sov en hel natt - utan att vakna flera gånger - rent otroligt är det!! Men skönt ... jag behöver verkligen få sova ordentligt någon gång! Helst varje natt ...

Jag har kyligt ute - hela -7 grader. Såg nu på morgonen när jag for till jobbet att adventsstjärnor och slingor börjar komma upp hos folk. Det är pyntdags i veckan ... dom flesta pyntar och gör så fint - både inne och ute ... framför allt ute - för det ser man ju mest. Uteslingor har verkligen ökat senaste åren ... men det är vackert när det lyser överallt som kristaller i snön!

Nä mina bloggarvänner och alla andra - nu skall här drickas kaffe - så jag säger bara - ha en bra dag - vi hörs säkert under dagen och kvällen. Skall ju till min sjukgymnast idag - det behövs för axeln min är inte alls bra!!!

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards