Alla inlägg den 22 april 2008

Av Babbelmoster - 22 april 2008 05:32

God morgon på er. Ja då sitter jag här igen ... det är morgon och jag har mitt "måstekaffe" framför mig.

Samtidigt med mig - kom en av arbetsledarna på elavdelningen. Han sa: ja ingen kan då säga att du kommer för sent!! Nä sa jag - jag blir bara tidigare och tidigare på jobbet.

Men nu är det också speciella bråda tider inför vårat vårstopp som är den 5 maj. Alla här på underhållsavdelningen har vansinnigt mycket att göra. Planera stopparbetena, beställa folk och så vidare. Jag skall ju då bland annat fixa plats åt 620 entreprenörer i baracker. Vi har fyra olika barackläger inom fabriksområdet under våra stopp. En del baracker rymmer 8, 24 eller 48 personer. Det är alltså dusch- och matmöjlighet där som dom får. Idag skall alla baracker uppmärkas. Jag numrerar barackerna i dom olika baracklägren och en förteckning finns utanför varje barack vilken firma och hur många man som skall vara där inne. Det kan vara ett jäkla pusslande det här - men vana har jag - så det brukar lösa sig i slutändan. Men fler baracker har jag fått beställa ... en del baracker fick dom hämta uppe i Kiruna!! Inte närmast till alltså ... från Piteå.

Nä mina bloggisar - nu skall jag fortsätta här - ha en bra dag alla - vi hörs.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards