Alla inlägg den 25 april 2008

Av Babbelmoster - 25 april 2008 09:21

Jag är ledig idag, har tagit ut flexkomp ... men det värsta är ju att jag är jäkligt hängig och förkyld. Låg ju hela gårdagen nästan och är fortfarande som en trasa - så det vete gudarna om jag inte sjukskriver mig! Ändrar från flexkomp till sjuk alltså.

Hade tid klockan 7 i morse hos min sjukgymnast - fick min behandling och så hem och la mig - har legat tills nu faktiskt! Orkar knappt stå på benen, känner mig skakig och darrig.

Nog klagat nu - ute är det grått och trist ... flera plusgrader visserligen - men jag vill ju ha sol.

Nu har jag klockan 11 en annan tid att passa - hur jag nu skall orka ... men jag har ju beställt den här tiden för länge sedan och nu skall jag dit. Till frissan och färga och slinga håret!

Nu skall jag gå och piggna till lite ... vi hörs. Ha en bra dag alla!

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards