Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Babbelmoster - 6 mars 2008 17:55

Ja första jobbardagen på en vecka är avklarad och det gick bra. Skönt ... alla skulle surra förstås och höra hur det var med mig. Sånt tar tid ... men den sociala biten på jobbet är viktig också!

Sen var det alla mail jag skulle kolla och läsa och svara och åtgärda. Sen hela jäkla pappershögen som lagts dit av mina snälla och hyggliga kompisar! För att inte tala om i min postlåda!!!! Jäklars vad papper det hinner samlas på en vecka. Och vi pratar ju om det papperslösa kontoret som det så fint heter nu för tiden, jo pyttsan! Det har bara blivit mera papper sen vi fick våra datorer!! Det skulle ju bli mindre ... men icke sa nicke!

Nåja, i morgon är det ju helg. Min vecka blev kort men intensiv.

Idag har det varit snöstorm mest hela dagen. Det blev mildare på förmiddagen och blev plusgrader. Gubben min var inte så glad över att behöva skotta direkt efter jobbet, men han är ju pedant - så visst gjorde han det. Jag tycker ju att nu skall ju snön snart börja tina bort så det känns lite onödigt att skotta ... när det vräker ner mycket - så brukar jag hjälpa honom. Men idag blev det inte så, bara för att min förkylning är ju inte helt bra ännu.

Ja detta var lite om min torsdag och min dag på jobbet.

Av Babbelmoster - 6 mars 2008 17:45

Vill du dofta  trä i grenen?

LÄS HÄR!

Av Babbelmoster - 6 mars 2008 17:35

Alla vet att det är bra att träna, men hur många försöker inte slippa undan den välbehövliga träningen? Säkert många - därav jag ...

Man hittar på än det ena och än det andra för att slippa. Som - nä jag är så trött, har inte tid, måste städa, skall se tv, skall tvätta och baka o s v i all oändlighet - men hur många säger bara: JAG VILL INTE - JAG HAR INTE LUST - DET ÄR INGET KUL ATT TRÄNA!!!!

Vad är din bästa bortförklaring för att slippa träna???

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards