Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Babbelmoster - 23 mars 2008 06:59

Tjingeling alla. Vaken sedan 1,5 timme tillbaka. Steg upp 5.30 - varför kan man fråga sig. Både jag och gubben är hopplöst tidiga människor!

Ute är det grått och det flingar lätt, -8 grader. Igår från morgonen var det kanonväder med sol, sen mulnade det igen och blåste, snöade till och från hela dagen, ett riktigt aprilväder var det!

Och vad gjorde jag igår då - när jag inte publicerade ett endaste litet inlägg på hela dagen? Jo jag städade köket!!! Bytte gardiner, torkade alla golvlister, köksinredningen, skurade golvet, tvättade fönstren och alla prylar i köket! Blev så snyggt med dom nya gardinerna tycker jag. Helnöjd - men visst är det konstigt att göra det på påskafton? Fast egentligen inte ... det är detsamma vad man gör - redan halv 8 igår morse hade jag i stort sett städat klart köket - bara ohängt upp gardinerna och skurat golvet. Gubben min tycker jag är knasig som gör detta under påskhelgen - men vaddå säger jag. Jag städade igår eftermiddags tvättstugan också ... rum för rum håller på att gås igenom.

Jag var in här lite igår kväll och kollade - ni skriver på bra ni!

Kunde inte komma in på hela dagen på internet - ni vet - det här trådlösa modemet trilskas ibland! Och igår riktigt ordentligt ... vi slog på datorn klockan 6 på morgonen och jag tror först kring 14-tiden började det att funka! Gubben hade nästan abstinensproblem när han inte fick läsa sitt på nätet som han är van!!!!

Idag måste jag upp på affären och köpa lite räkor, rödbetssallad och toapapper ... och lite annat som jag glömde i torsdags när jag storhandlade. Dessutom får jag hämta ut ett paket som kommit ... beställde från Sparköp lite smått och gott - bland annat två handväskor!!! Har pippi på väskor - också!

Nu skall jag läsa vidare här och säger - ha en bra dag - vi lär väl höras!

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards