Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Babbelmoster - 8 mars 2008 14:08

Ja då har man klarat av shoppingen idag. Eller det var för några timmar sen ... har hållit på med mat sen vi kom hem. Har stekt karrékotletter, kokat potatis och gjort en torskgratäng som vi faktiskt har avsmakat just ... den var god och framförallt enkel att göra.

Var på ÖB och Dollarstore en sväng. Handlade mycket småplock ... en påsktupp, massor med schampo, duschkrämen och flytande tvål, möbeltassar, glödlampor, trosor, kakor, påskmust, halstabletter, tändare och vad allt annat det var!!! Man hittar alltid något billigt på dom här affärerna.

Jag var in på Glitter och köpte mig ganska så många nya örhängen. En karta med tre eller fyra på varje ... man fick ta tre sådana kartor och bara betala för två. Man fick alltså den billigaste av dom! Inte illa - så nu har jag nio nya hängen att smycka örsnibbarna med!!! Nu måste jag gå och kolla på skidor i Holmenkollen. Södergren leder visst ... hoppas han gör det i mål också - jag unnar honom verkligen att vinna!!! See ya ... 

Av Babbelmoster - 8 mars 2008 07:53

Jag säger som Gert Fylking: Äntligen!

Äntligen kom jag in här och kan skriva mitt morroninlägg. Jävla trådlösa modemet som bara ballar ur - har haft svårt att ta mig in på internet - eller ... det har inte ens gått! Har hållit på sedan 6 i morse och försökt!!

Jag har fortfarande jäkligt ont i halsen. Tog en tablett då jag vaknade klockan 5. Men det har inte blivit ett dugg bättre ännu.

Idag är det minsann kallt, hela -17 grader och kanonvackert väder. Strålande sol och alldeles vita vidder. Men jag hade nog önskat att det hade varit en anings mindre kallt, för jag hade tänkt gå ut direkt på morgonen på en skön  promenad. Men inte i denna kyla och med halsont.

Skall in på stan sen förstås. Måste förbi både det ena stället och det andra. Dels hämta ut paket som kommit. Det är bland annat nya gardiner ... skitkul.

Nu önskar jag alla en bra lördag.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards