Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Babbelmoster - 11 mars 2008 19:16

Måste bara skriva ett kort inlägg. Det är slutspelshockey nu som gäller för mig resten av kvällen. Två matcher visas: på Canalplus är det mitt favvolag Skellefteå som möter HV71 och så på kanal 9 är det Djurgården mot Linköping. Så det blir väl till att zappa mellan kanalerna!

Vad har hänt idag då. Jo sjukgymnastbesök och för första gången fick jag ström! Gud vad skönt! Och hon tyckte att jag klarade av mycket hög styrka. Det är nog för att du är van med smärta och har så ont - sa hon. Ja inte vet jag - bara att det var skönt. Hon masserade ju också förstås. Så återbesök igen nästa tisdag.

Ute har det varit sol, moln ibland. Ingen nederbörd ... men det tinar väldans. När jag kom hem i eftermiddags kring 14.30 - så hade vi 6 grader varmt. Det är så moddigt och äckligt på vägarna.

Nä nu börjar matcherna - see ya - ha en bra kväll alla - vi hörs tidigt i morgon bitti *ler*. 

Av Babbelmoster - 11 mars 2008 10:00

Undrar över ...


Vem är DU som tittar in hos mig i min blogg? Brukar du besöka mig ofta, första gången, ibland ...

Var det en ren slump som gjorde att du hamnade här hos mig, eller hittade du mig från någon annan blogg. Eller googlade du på något ord och kom på så sätt till min blogg?


Berätta - hur du kom hit?

Berätta - vem är du?


Berätta, berätta ...

Av Babbelmoster - 11 mars 2008 05:28

Morron på er alla. Hoppas natten varit lång och skön med härliga drömmar.

Vaknat upp till ett blött landskap, halkigt också. Det är moddigt ute där snön på vägarna tinat upp. Det är +1 grad och igår eftermiddags så regnade det ordentligt! Vilken vinter säger jag.

Idag skall jag till min sjukgymnast och få lite välbehövlig massage. Jag gjorde mitt träningsprogram igår på ett bra tag - men jag har ju varit sjuk - så då har träningen fått vila lite. Jag gjorde hantelprogrammet och så pilatesövningarna. Det känns faktiskt ...

Var jättetrött igår kväll ... och den här halsen är ond ännu - kanske lite lite bättre ändå. Hoppas det är på tillbakagång nu.

Kaffetåren kallar på mig nu hör jag ... vi hörs bloggisar. Ha en bra dag alla.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards