Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Babbelmoster - 12 mars 2008 19:33

Idag har jag inte haft så mycket ork, lust eller tid att blogga. Det har blivit några stackars inlägg ... bättre än ingenting kan jag tycka.

Men det har varit fullt upp - dels på jobbet - har inte haft möjlighet att titta in i bloggbyn alls under någon rast ... under lunchen var jag hemma och surrade med gubbelubben min. Sen full rulle efter lunchen på jobbet och efteråt när jag kom hem - har jag väl läst och kommenterat en hel del ... men inläggen har låtit vänta på sig. Nåja en annan dag skriver jag väl så många så ni inte orkar plöja igenom dom!

Dessutom känner jag mig trött idag, slut helt enkelt - har varit så stressigt hela dagen. Vädret är pissigt och dimmigt - så det gör väl också att tröttheten känns inombords. Det är duggregn i luften, en grå - men inte speciellt - varm filt ligger över hela "alltet" - under hela dagen - sedan igår kväll faktiskt. Jäkla trist väder!

Nu skall jag se Rent Hus på trean klockan 20. Äckligt program tycker jag - men tydligen så måste jag ändå se äcklet! Man tycker väl att man har superfint själv antar jag. Fast man retar sig ibland på allt damm som alltid syns i luften när solen lyser in och dammråttorna under soffan och sängen!! Nåja - det är ingenting mot dom här dynglortarna som visar upp sina hem för landets befolkning - säkert också mot betalning!

Vi syns och hörs i morgonbitti - tidigt ...

Av Babbelmoster - 12 mars 2008 15:43

Har du någon GPS i bilen? Det är ju så poppis med dom där inneprylarna, mest karlarna som gillar dom tror jag. Säkert är dom bra (jorå även männen!! - men nu menar jag ju GPS:arna) och gör så man lätt hittar rätt i en okänd stad, men ingen grej som jag sucktar extra mycket efter - inte alls måste jag säga. Vi har faktiskt ingen sån där dosa - inte i någon av våra två bilar. Undrar just hur många som har en sån i sin bil i vårt land - säkert många.

Av Babbelmoster - 12 mars 2008 05:29


God morgon

Mörkt

+ noll grader

Halkigt

Blött

Sovit gott

Tidigt på jobbet

Dricker kaffe

Mycket att göra

Ja så kan min morgon än så länge sammanfattas.

Precis som vanligt och tur är väl det, eller hur.

Nu har jag ett möte redan klockan 7 och fram till min lunch.

I morgon håller jag i en utbildning - halv dag -

med personal från pappersbruket.

Skall avverka fem till sådana utbildningar,

det är alla skiftlagen i pappersbruket som skall få en

utbildning i vårat underhållssystem.

Nu vill jag önska er alla en bra dag.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards