Alla inlägg under augusti 2007

Av Babbelmoster - 24 augusti 2007 10:49

Älskar den här låten ... lyssna och njut nu! En riktig KÄRLEKSSÅNG ... vilken text - vilken musik - vilken röst - jag blir ju kär när jag lyssnar på den!!!

Av Babbelmoster - 24 augusti 2007 08:22

Nu testar jag bara att lägga in en musikvideo här ...

Av Babbelmoster - 24 augusti 2007 05:39

Nu är det snart helg. Nåja dagen här skall ju få passera - men nära är det ju. Här är det moln och sol, +13 grader. Verkat ha regnat i natt lite grann.


Sitter här på jobbet mitt, börjar att jobba 6.30 Men är alltid här 5.30 Alldeles ensam ännu, dom börjar väl att droppa in lite snart! Mina trötta arbetskamrater *ler*.


Sitter med en kopp kaffe och bloggar ... jag får väl önska er alla en härlig fredag!! Vi lär nog höras senare under dagen och kvällen!

Av Babbelmoster - 23 augusti 2007 20:26

Här igen ... kunde inte slita mig riktigt ännu!

Undrar så här:

Hur vill ni ha bloggar ni läser?

Med bara text

Med bilder och text

Mycket text

Lite text

Allvar

Humor

Vardagsberättelser

Reseberättelser

Annat


Som ni kanske redan märkt, så gillar jag text och bilder! Det blir ett "hopkok" av bägge! Jag hoppas att ni gillar det ... annars berätta om ni inte gör det!

Av Babbelmoster - 23 augusti 2007 19:37

Nu mina vänner, bloggare å läsers - nu är det bloggslut här för idag! Måste ju faktiskt göra nåt annat också!

Men det här med att blogga är ju så jädrans skitkul, eller hur?

Mannen ser fotboll, är väl snart paus ... då skall vi dricka varmt te (har ont i halsen) och äta skorpor med marmelad och ost! Mums filibabba ...

Men hörrni ... gör ett besök även i morgon här och hälsa på mig - ni skall alla känna er välkomna!

Jag trivs faktiskt på den här bloggen!

Pöss och kram ... see ya!

Av Babbelmoster - 23 augusti 2007 18:56

En fråga till er som hälsar på mig här på bloggen?

Är ni rädda för att kommentera och tycka till - var inte det - jag bits inte! Så please - skriv gärna en go kommentar till mig.

Skriv vad DU tycker ...

Så kanske jag lär "känna" någon annan bloggare här på Bloggagratis.

Sätt igång nu ... var inte blyga eller rädda!

SKRIV SKRIV SKRIV SKRIV

KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA

Av Babbelmoster - 23 augusti 2007 18:53

Vilken är din favoritfärg på naglarna och målar du nagellack både på fingrarna och tårna?

Jag har ALLTID målade tånaglar - alltid!! Och på sommaren får mina naglar på händerna färg ...

Gillar rött, rosa, lila mest ...

Av Babbelmoster - 23 augusti 2007 18:29

Visst är det väl helt enkelt fantastiskt att kunna prata, skriva, stava - forma meningar ... någonting som startar där uppe i hjärnan, en tanke som formas till ord och meningar ... fingrarna som hjälper till med tangenttrycket och pennföringen eller en mun som kan uttrycka sig!

Tänk vilken gåva vi har - vi som kan läsa och skriva! Det är faktiskt inte alla som kan detta i världen - inte ens detta nådens år 2007! Egentligen skrämmande att inte alla i världen har fått denna chansen att lära sig nåt som vi tycker är en elementär och mycket självklar sak att kunna! Ett måste för att klara oss ute i samhället ... jag tackar "någon" för att jag har fått ta del av denna gåva ... Jag älskar att läsa och skriva ...

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards