Direktlänk till inlägg 3 mars 2008

Hur många barn har du?

Av Babbelmoster - 3 mars 2008 14:52

En fråga från mig till er bloggare:

Hur många barn har du? Flicka eller pojke ... berätta.

Själv har jag en vuxen son. Som jag älskar över allt annat ...

Ett barn är ju Livets Gåva, dock inte alla förunnat att få! Även om många vill ha barn, så kan dom inte få barn - medans en del som inte egentligen vill ha eller klarar av att ta hand om sina barn, får barn på barn. Medans andra väljer själv att inte skaffa barn. Men det är ju så här att barnen skall föra människosläktet vidare. Att skaffa sig barn - innebär ett livslångt engagemang av föräldrarna. Man tar hand om barnet och älskar det villkorslöst och ger det trygghet och mycket kärlek!

 
 
Ingen bild

IsaViolia

3 mars 2008 15:02

Jag har inga barn, men jag hoppas att jag får, min värsta mardröm vore att vara steril. Att få barn är ett prviligeum, ingen mänsklig rättighet som många verkar tycka, det är iallafall min psikt om saken.

 
Helén

Helén

3 mars 2008 16:21

Jag har 3 barn, två killar och en tjej.

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ulla

3 mars 2008 17:20

En son vuxen ett under som inte skulle funnits,,älskar honom så mycket att det gör ont,,,

 
Annelie

Annelie

4 mars 2008 08:41

Två bedårande flickor. Den ena 13år, och den andra 18år i år.Jag skulle inte kunna tänka mig att vara barnlös, om inte den naturliga gången velat annorlunda.
Ha en bra dag! kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

4 mars 2008 10:30

Jeg har en datter på 27, som flyttet hjemmefra for 8 år siden(studier). Hjemme bor datter på 18, datter på 15 og sønn på snart 13.
Jeg har vært alnene med dem i tre år nå, og vi har det kjempebra. Jeg kan ikke forstå faren deres som bare plutselig bestemte seg for ikke å være pappa mer, og kuttet omtrent all kontakt med dem. Visst er det dager jeg er sliten og ønsker dem dit pepper'n vokser, men som mamma MENER man jo ikke det - man bare TROR det:)

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
eva

eva

4 mars 2008 14:00

Ja, mitt liv innehåller inga egna barn. Men jag har alltid omgivit mig med barn. Jobbar med barn och har barn i bekanskapskretsen. Jag har ett par vänner, vars 8-åriga son ringer till mig och frågar om vi kan åka och bada för hans föräldrar är badkrukor. Enligt sonen. På somrarna brukar han se till att jag även får tillgång till deras bil så att vi kan åka till någon bra badplats. Jag har förlikat mig med tanken att jag inte får egna barn och jag är nöjd med livet som det. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Babbelmoster - 24 april 2012 11:00


Jädrans också - nu störtregnar det ser jag! Såååå BRA. Det är ju toppen det här för snön ...       Har lunch som ni nog förstår och vad åt jag då ... jo kycklingsallad - maken säger att jag nog för skörbjugg! hihi Nyss flög en liten pippi i m...

Av Babbelmoster - 24 april 2012 05:31


  Är det någon av er som har några solstrålar över? Skicka dom vänligen till mig här i norr, för nu är det bara trist och grått väder hela tiden och jag som längtar efter solen! idag är det regndroppar som faller lite lätt och graderna är några p...

Av Babbelmoster - 23 april 2012 11:51

Återigen så har jag låtit bloggen ligga i träda! Skäms på mig ... men det blir ju så här när man också är på andra ställen och bloggar ... man glömmer bort någon blogg helt enkelt. Men i alla fall ... här är jag! Våren började så stort att göra s...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:06

Det är rent otroligt - det är folk som faktiskt läser min blogg - varje dag - trots att jag inte bloggar daglig dags - ibland har jag haft uppehåll på flera månader och ändå är det besökare här på min blogg.     Men det är väldigt få som orkar...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:03


Hej igen alla bloggisar och eventuellt andra "läsers".   Sitter här på jobbet och har lunch just nu och blev supermätt av min matlåda - bestående av ris och currykyckling och lite kålsallad. Och ett glas vatten till det att skölja ned med. Ti...

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards