Direktlänk till inlägg 16 mars 2008

Söndagkväll

Av Babbelmoster - 16 mars 2008 17:58

Har inte varit så mycket vid bloggen idag - tittat in här bara någon gång då och då och kollat vad ni skriver och försökt att kommentera lite här och lite där. Själv har jag inte haft ork eller lust att blogga med egna inlägg. Detta beroende på att min rygg har varit så jäkla ond idag eller i flera dagar. Jag har ju alltid ont i ryggen, mer eller mindre - men nu speciellt idag har den varit helt jäkla förbannat jävlig mot mig. Min man har smort in linement och jag har också smort med ett stift med någon sorts linement - om man tar för mycket av just detta stiftet - jäklars vad det bränner och blir rött ... man är som i en eld ... jag har tagit förstås starka tabletter också.

Ändå i morse var det väl inte allra värst och det är klart - då går jag ju an som en tok! Skurade hela jäkla huset!!! Gjorde köttfärsbiffar och sås. Var och handlade och tog ut ett paket med en present till sonen. Men det skall man väl ändå orka göra, eller hur!!!

 
 
anebettan

anebettan

17 mars 2008 14:28

Så typiskt oss kvinnor. Trots smärta eller sjukdom ser vi alla "måsten" som ska göras ialla fall. Männen de klagar och gnäller så man tror att deras sista dag är kommen. Varför unnar vi kvinnor oss inte att få ha lite ont eller vara sjuka en dag? Och blunda för alla "måsten". Kram

http://anebettan.bloggagratis.se

 
eva

eva

17 mars 2008 17:10

Du ska vara rädd om dig och din rygg. Se nu till att du inte överanstränger dig och ryggen. Hoppas ryggvärken ger med sig. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Babbelmoster - 24 april 2012 11:00


Jädrans också - nu störtregnar det ser jag! Såååå BRA. Det är ju toppen det här för snön ...       Har lunch som ni nog förstår och vad åt jag då ... jo kycklingsallad - maken säger att jag nog för skörbjugg! hihi Nyss flög en liten pippi i m...

Av Babbelmoster - 24 april 2012 05:31


  Är det någon av er som har några solstrålar över? Skicka dom vänligen till mig här i norr, för nu är det bara trist och grått väder hela tiden och jag som längtar efter solen! idag är det regndroppar som faller lite lätt och graderna är några p...

Av Babbelmoster - 23 april 2012 11:51

Återigen så har jag låtit bloggen ligga i träda! Skäms på mig ... men det blir ju så här när man också är på andra ställen och bloggar ... man glömmer bort någon blogg helt enkelt. Men i alla fall ... här är jag! Våren började så stort att göra s...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:06

Det är rent otroligt - det är folk som faktiskt läser min blogg - varje dag - trots att jag inte bloggar daglig dags - ibland har jag haft uppehåll på flera månader och ändå är det besökare här på min blogg.     Men det är väldigt få som orkar...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:03


Hej igen alla bloggisar och eventuellt andra "läsers".   Sitter här på jobbet och har lunch just nu och blev supermätt av min matlåda - bestående av ris och currykyckling och lite kålsallad. Och ett glas vatten till det att skölja ned med. Ti...

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards