Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Babbelmoster - 1 mars 2008 08:24

Har du husvagn? Inte jag och vill inte ha - tror jag. Hellre då en husbil ... det skulle vara mysigt att åka ut på semester i en sån. Att få inreda och plocka in sina saker som man vill ha där. Men det blir bara en dröm ... inte blir det att vi skaffar oss en sådan dyr leksak. För vi eftersträvar inte direkt att ha en sån heller.

Men om du har husvagn, berätta vilken typ och hur stor den är i så fall. Och om du har gjort många semestertripper med den och vart ...

Av Babbelmoster - 1 mars 2008 07:33

God morgon på er alla ... nu måste jag bara skriva av mig lite! Igår - från cirkus halv 3 på eftermiddagen och resten av kvällen var jag utan Internet!!! Jäkla irriterande och frustrerande är det. Kom inte in på hela kvällen alls. Jag vet inte om det har något med det här trådlösa modemet att göra eller vad som är felet. Ibland blir det så här ...

Nåväl nu är jag ju här ändå.

Och kan berätta att det är jäkligt dåligt väder hos mig! Det är snöstorm - verkligen ordentligt snöstorm!! Och kring -5 grader. Det vräker ner snö och blåser hårt hårt. Riktigt skönt att få vara inne är det ... tycker bara synd om min man som måste ut och skotta bort den här jäkla snön sen idag! Jag kan ju inte hjälpa honom ... nu är jag dunderförkyld också ... har bara blivit mera snuvig och mera ont i halsen för varje dag som gått. Igår kändes det ändå riktigt bra - för jag hade ju ingen huvudvärk, men idag är det sämre ... lite tung i skallen var jag när jag klev upp klockan 6 i morse!

Nu skall jag hasta runt bland alla bloggar och läsa vad ni har skrivit alla ... kram och vi hörs väl senare!!

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards