Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Babbelmoster - 2 oktober 2007 10:25

Sitter här ett tag ... skriver och läser och kommenterar! Sovit gott i natt ... även om jag vaknat flera gånger ... ont när jag skulle ändra ställning i sängen. Men det känns kanske något bättre idag ... skall försöka att vara uppe lite mera ... ryggen mår inte alls bra av att bara ligga ... Det bästa vore att ta en promenad faktiskt!

Vädret ser väl ut som igår, betydligt mindre dimma är det ... Igår var det riktigt tjock Londondimma över oss. Mysigt på sitt sätt faktiskt.

Jag läser och läser och läser ... tur att man är intresserad av det. Har ju hur mycket böcker som helst att ta itu med ... och en del böcker är riktigt tjocka och härliga - min man kan inte förstå hur jag orkar eller ens vill läsa dom! Men jag längtar efter att sätta mina händer runt en sån bok! Vilken härlig avkoppling det är att läsa.

Och nu mina vänner avslutar jag detta inlägget och fortsätter att läsa vad ni alla skrivit! Vi hörs.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards