Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Babbelmoster - 7 oktober 2007 11:30

Här sitter man då ... vid sin dator och blogg. Först nu skriver jag mitt inlägg ... ovanligt sent. Men det har varit en hel del annat som jag gjort istället för att blogga.

Vaknade som vanligt efter halv 5 ... klev upp kring 6. Både mannen och jag. Grått ute och +7 grader och blåsigt. Kring 8-snåret gick jag ut på en långpromenad ... tog min stegmätare för första gången på mig ... men vad hade hänt när jag kom hem, jo jag hade tydligen kommit åt den och slagit av den ... typiskt mig! Det var skönt ute, fast det blåste och ingen sol värmde. Samhället var lugnt och stilla ... jag mötte bara en tjej som jag känner ... hon var ute på morronpromenad med sin hund - så vi stod och surrade ett tag innan vi fortsatte åt var sitt håll. Gångvägen var full av gula löv ...

Sen när jag kom hem blev det till att steka kotletter och koka potatis. Sen gick jag ut och fixade till i en plantering, det var rosenhallon som behövde bindas upp ...

Sen i eftermiddag skall jag steka lax som vi skall äta.

Ja och sen har jag ju läst mellan varven, håller på en sån jädrans bra bok - över 500 sidor, började i förrgår kväll ... har väl läst kring 200 sidor nu. Min man trodde det skulle dröja fram till jul innan den var utläst ... han kunde inte fatta hur man ville läsa en sån TJOCK bok!!!!

Ute har det börjat att regna nu. Skall ta och göra mig klar nu ... skall fara på Coop och Åhlens ...

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards