Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Babbelmoster - 8 oktober 2007 20:09

Man kan drömma alla sorters drömmar - det kan handla om både sanndrömmar och mardrömmar eller kanske våta och erotiska drömmar!

Men hur är det med dig - drömmer du ofta mardrömmar och vad kan dom i så fall handla om?? Jag kan drömma ibland att jag ramlar från någon hög höjd, man känner riktigt hur man faller och rycker till i sängen ... kan bero på att jag är superhöjdrädd!! Mardrömmar av olika slag har man väl drömt under sitt liv, däremot kommer jag inte ihåg så här på rak arm någon specifik just nu - bara att man ibland faktiskt är glad att man vaknar och inser att detta var en dröm bara och lättnaden känns i kroppen!

Sanndrömmar ... det vet jag inte heller om jag har drömt några.

Man borde nog egentligen skriva upp det man minns från sina olika drömmar ... för drömmar är något flyktigt och flyter bort i vaket tillstånd! Men en DRÖMBOK är kanske inte helt fel!

Vissa drömmar är bara så ljuvliga, så man blir nästan arg när man vaknar, man vill bara fortsätta att sova och drömma vidare och se vart allt leder!!!

Av Babbelmoster - 8 oktober 2007 05:36

Jag är så trött på morgon. Har sovit jättedåligt ... vaknat flera gånger, tog tid innan jag lyckades somna igår kväll också.

Men nu sitter jag ändå här på jobbet ... skall hämta mig en kopp kaffe så jag vaknar!

Graderna är +6 och mycket svart ute är det också. Det är så mörkt när man kör till sitt jobb på morgonen ... svart asfalt och svart annars i omgivningarna!! Tänk - nog är det ändå härligt på sommaren, ljust och soligt!!! Men nu är det som det är ... gilla läget i ett halvår bara.

Hoppas natten har varit bättre för er än för mig - ha en riktigt bra måndag - vi hörs.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards