Alla inlägg den 4 december 2007

Av Babbelmoster - 4 december 2007 14:54

Ikväll skall vi kompisar ... vi är fem par som umgås ... iväg för att kidnappa en av tjejerna som fyller jämt den 14/12 ... sedan skall vi överraska henne med att hon egenhändigt får tillverka något på ett glasblåseri som vi har i min stad! Blåsa glas - har ni hört så kul det låter - att få tillverka något själv!! Månne vad det kan tänkas bli - men jag skall fota så ni får se resultatet! Kul skall det bli i alla fall - sedan skall vi hem till ett av paren och fika. Sedan har våran kompis Öppet Hus den dagen hon fyller ... så då blir det kalas och dagen efter skall vi - syskon med familjer - och uppvakta en av våra bröder som fyller jämt den 20/12! Tänk - då är vi ett syskon mindre - det kommer att kännas ... tomt och konstigt!

Av Babbelmoster - 4 december 2007 05:39

Så sitter jag här - igen! Det är inte klokt vad dagarna och nätterna också för den delen går fort!

Temperaturen är -3 ... lite blåsigt kändes det som när jag for till jobbet. Några flingor som flög i luften.

Idag skall jag till min sjukgymnast och få en "behandling" - skönt och välbehövligt också!

Igår tog jag fram alla mina tomtar ... eller rättare sagt - dom flesta - har kvar ännu lite att göra innan allt är julklart med pyntningen! Det är inte klokt vad tomtar jag har! Men nu pryder dom sin plats i hyllan i köket ... skall lägga in ett foto så ni får se.

Nu känns det i "kaffetarmen" att det är länge sedan jag drack mitt behövliga kaffe! Så det är väl bäst att skynda och fylla koppen med den svarta drycken ...

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards