Alla inlägg den 27 december 2007

Av Babbelmoster - 27 december 2007 07:31

... hej min vänner där ute i världen ...

Jobbardags var det idag för mig. Det gick bra att komma upp halv 5! Sovit såå himla gott hela natten ... ryggen är fortfarande ond.

Det värsta var att när jag kom på jobbet ... var kaffeautomaten fortfarande trasig!!!!!!!!! Katastrof med stort K! Jädrans så kaffesugen jag var ... i torsdags hade reparatören varit och fixat till automaten, men tydligen så hann han inte sticka härifrån - så gick den sönder igen! Och jag som behöver mycket kaffe på morgonen!

Lite folk på jobbet är det, men mycket papper ... jag knogar på här.

Ute är det -0, skönt kändes det när jag for på jobbet.

Gubben min är ledig och sov när jag stack iväg. Men jag skall allt sätta honom i arbete - var så säker! *ler*

Nu måste jag fortsätta mitt slit och släp här ... vi hörs.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards