Alla inlägg den 15 december 2007

Av Babbelmoster - 15 december 2007 08:08

God morgon alla. Har varit uppe sen 6-tiden - vi kom hem kring halv 1 i natt - var ju på 50-års kalas sedan klockan 17.30 igår eftermiddag!! Massor med folk, vilket surr och skratt ... vi hade kareokee också på "slutet" av kvällen ... mycket god mat och dryck ... Våran kompis fick förstås många presenter och massor med tjusiga blomsteruppsättningar! Jag blev alldeles täppt i näsan av alla blommor ...

Vi hade som sagt var - en mycket trevlig kväll. Nu skall vi iväg på ett tag till min bror ... vi skall åka kring 16 mil norrut ... han fyller ju den 20/12 50 år - det är min äldsta bror. Så nu skall vi syskon träffas idag och fira honom ... skall bli trevligt - men ändå konstigt - genom att en av oss syskon är borta ... för alltid!

Igår blev det ju "blida" här i Norrbotten ... när vi åkte igår till kalaset hade vi -2 ... och när vi kom hem i natt var den +2 grader! Nu är det +1 grad på morgon ... igår kväll var det takdropp!

Hade jättesvårt att somna i natt - låg vaken hur länge som helst - har nog bara sovit några timmar allt som allt ...

Jag återkommer i kväll och berättar från det "nya kalaset" idag.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards