Alla inlägg den 24 december 2007

Av Babbelmoster - 24 december 2007 09:11

Idag är det då den STORA DAGEN, den efterlängtade dagen, dagen med stort D. JULAFTONEN har äntligen kommit till oss ... som vi har väntat och som vi har stressat och som vi har våndats - hur skall vi hinna allt!! Men vi hann, även i år hann vi med allt som vi tänkte och skulle göra, även om vi inte hann med allt - så blir det ändå julafton! Har ni tänkt på det någon gång?

Jag känner faktiskt ingen stress alls nu, bara lugn och ro ... som det skall vara egentligen den här dagen, njutbart lugn och förväntan.

Ute är det fortfarande på noll och det blåser ordentligt runt knutarna idag ... i horisonten där solen håller på att gå upp, är det alldeles rosa och vackert!

Vi har precis ätit en hårdmacka med skinka på och förstås starksenap och ett mjölkglas. Kan det bli bättre - skinkan var vansinnigt god, ganska så salt och väldigt mör. Mycket god måste jag säga.

Nu vill jag passa på att få önska eder alla en fröjdefull jul! Ta hand om er och njut av god mat, gott sällskap och lugnet och friden.

GOD JUL

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards