Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Babbelmoster - 4 februari 2008 11:10

Var till min sjukgymnast i morse. Besöket gick som vanligt bra. Hon är toppenhärlig denna människan och får mig att känna mig positivt laddad och peppad när jag går därifrån!! Mycket härlig känsla ...

Jag fick träna på pilatesbollen, jag fick lära mig att dra i en sån där "dragmaskin" - ni vet ... som står mot väggen. Man drar i ett handtag och kan sätta vikter eftersom. Och så ville jag lära mig att gå på en sån där gåmaskin - löpmaskin - eller vad klåden den heter!! Kan tala om att det blev varmt och svettigt - man är för mycket klädd. Och naturligtvis för dålig kondis ... men är man "gammelgumma" så är man! Inget att göra åt det!!

Av Babbelmoster - 4 februari 2008 05:53

Så sitter jag här med min sedvanliga kopp - återigen. Vart far helgerna undrar jag ... lika fort varje helg - den bara swischar förbi - utan att man hinner göra allt det man har tänkt göra! Är det så för er också?

Jag har kallt ute idag, hela -13 grader ... brrrr.

Skall till sjukgymnasten klockan 7 och träna en timme med henne!! Sen är det fullt upp under dagen här på mitt jobb. Jag väntar besök klockan 13 av en firma som ville komma och demonstrera sina produkter!!

Sen när jag kommer hem skall jag ta en promenad direkt!! Innan jag gör någonting annat ... och så förstås träna med hantlarna.

Nä nu skall jag starta min jobbardag här ... ha en bra dag alla goa bloggare.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards