Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Babbelmoster - 25 februari 2008 17:49

Funderar över detta:

Varför måste det göras toapapper, bindor och troskydd med mönster på???

Jag tänkte på den frågan idag när jag tog på mig ett trosskydd och såg att det var ett gulligt blommönster på skyddet - löjligt tänkte jag - vem fasen bryr sig om det är helt slätt eller mönstrat? Inte jag i alla fall - jag använder inte trosskydden eller bindorna eller toapappret bara för mönstrets skull! Det är ju för funktionens skull dom används eller hur? Av vilken anledning göra ett mönster eller som på toapappret en massa figurer i färg ... det skall ju färgas av helt annat och sen spolas bort!! Slöseri med resurser känns det som. Så ni kvinnor som köper trosskydd och bindor: kollar ni vad det är för mönster först???? Och är det samma med toapappret?

Av Babbelmoster - 25 februari 2008 05:37

God morgon på er. Ny vecka - inte klokt vad tiden går! Måste säga att natten har varit ganska så bra, när jag väl somnade. Hade jättesvårt med sömnen, hade så jäkla ont i kroppen - det värkte i hela kroppen igår - från nacken till fotknölarna. Knäna och höfterna och nacken var riktigt onda. Jag vaknade kring halv 5 av att högra höften värkte jäkligt mycket. Så det var bara att stiga upp och börja dagen. Och nu sitter jag här - på mitt jobb - helt ensam - bara med min dator och radio och kaffekopp.

Ute blåser det lite och det är +1 grad. Det kom ju några centimeter nysnö igår - vi hade snöstorm - riktigt ordentligt - men mitt på dagen lugnade stormen och snöandet ner sig och det blev riktigt härligt - och faktiskt så syntes solen, om än för bara några korta stunder.

Vad blir det av denna dagen - ja jobb först och främst - sen hem och göra någon sorts nytta där.

Men nu skall jag dricka upp mitt kaffe och börja jobbardagen. Ha en riktigt bra måndag alla ... vi höres.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards