Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Babbelmoster - 5 februari 2008 20:02

Mitt livstal blev 9.

Gör testet HÄR! Livstalet sägs prägla hela ditt liv.


Livsväg 9, den romantiska filantropen.
Nior kan tyckas ha obegränsade möjligheter. Med sin fördomsfrihet och tolerans går de bra ihop med nästan alla människor, och blir fort omtyckta. Deras saknad av sinne för ekonomi kan dock ge konsekvenser.

Att du har livstalet 9 kan innebära att du har lätt för att känna medlidande och du diskuterar gärna livets stora frågor. Du har nog flertalet vänner, som uppskattar din emotionella och ömsinta sida. Du är en konstnärlig och karismatisk person som tycker mycket om att resa. Din kreativitet och känsla för det vackra kan komma att visa sig om du väljer ett konstnärligt yrke. Naturligtvis passar du bäst på ett jobb där du får arbeta med människor eftersom du har en förmåga att komma de flesta mycket nära.

Ditt heta temperament kan göra dig otålig. Du känner dig ofta splittrad och detta medför att du inte får så mycket gjort. Andra människor kan manipulera dig eftersom du ibland är alltför godtrogen. Se till dina egna behov i första hand.


Detta testet stämmer fruktansvärt bra på mig, dock inte hett temperament - är nog en ganska stillsam person för det mesta och att jag inte får mycket gjort det stämmer heller inte. För jag är väldigt kreativ och vill ha saker och ting gjorda fort!

Av Babbelmoster - 5 februari 2008 19:12

Det är inte klokt vad termometern får jobba denna vinter! Det är upp och det är ner - hela tiden. Graderna kan inte bestämma sig vart dom skall vara, ena dagen vill dom vara på "kallgrader" och nästa är det "plusgraderna" som gäller!!

Inte underligt att man blir trött, känner av värken, har ont i skallen ... Nej - det skall vara HÖGTRYCK och "ordentligt väder" när det är vinter!!! Basta ...

Av Babbelmoster - 5 februari 2008 18:47

Inte är det roligt alls,

när man har ont i huvudknoppen sin.

Har haft det i stort sett hela dagen

och fortfarande är det inte bra "där uppe" i boetten.

Har legat efter jobbet och försökt vila mig.

Hoppas nu att det skall börja lätta - har tagit några

tabletter under dagen ...

Men det är ju inte konstigt om man får huvudvärk

av detta underliga väder som råder,

i morse hade jag -7 grader, sen började

det att bli mildare och mildare under förmiddagen,

för att nu vara på 0, det är disigt och grått -

det har varit underkylt regn under dagen.

Lågtryck lågtryck ... och med det också alltså huvudvärk.

Så därför har jag inte varit bloggaktiv alls idag.

Ursäka mig goa bloggare - men så är det ju ibland för oss alla.

Nu är det ju snart hockey också - det måste jag försöka

titta på - älskar ju hockey ...

Av Babbelmoster - 5 februari 2008 05:52

Säger ett snabbt god morgon till alla. Sovit gott inatt ... skönt. Temperaturen ute är -7 grader. Skall visst bli mildare ... jojo temperaturen åker upp och ner den här vintern!

Idag skall hela landet äta semlor - jag undrar hur många det kommer att bakas och ätas i Sverige under den här dagen?? Åtskilliga skulle jag tro. Men jag skall INTE äta någon - har inte ätit semlor på över 20 år.

Men kaffe skall jag dricka *ler*. Det tror jag inte skulle gå något vidare bra om jag skulle vara utan kaffe i 20 år.

Ha en bra dag nu alla ni där ute i verkligheten. Vi lär nog höras senare idag.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards