Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Babbelmoster - 9 februari 2008 16:26

Hallå där ... först nu sitter jag vid bloggen. Har inte varit alls vid datorn idag - har inte hunnit. Fullt upp med montering av möblerna och städning, sport och handling.

Vi har på plats i köket nu våra nya sex stolar och köksbordet. Snyggt blev det ... har omonterat skåpet ännu. Men det medför så mycket det här - dom gamla möblerna måste bort och rymmas någonstans, plats skall göras för dom i förrådet och garaget. Vi har varit bort med dom STORA tomma kartongerna från bordet och stolarna ... vi har så bra på mitt företag att det finns en container ute på vår bilparkering - där vi anställda kan lämna kartonger ... dom återvinns ju i våran pappersproduktion!!!

Så har vi varit in till stan och handlat också. Och så förstås - en hel del sport har vi hunnit med att titta på också idag ... och än är det ju inte slut - det pågår ju en hockeymatch just nu! Och nu har andra perioden börjat - så jag måste sluta nu ...

Ute är det på plussidan och dimmigt och disigt ... med regndroppar i luften!!

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards