Alla inlägg den 26 september 2007

Av Babbelmoster - 26 september 2007 11:29

Stilikoner - det är vad dom är - paret Beckhams! Tycker jag ... och säkert många andra än mig!

Dom är ju urtjusigt klädda - ALLTID - snygga i håret, smycken och skor och väskor som matchar deras kläder - men så har dom ju råd också till det! Dom är ju inga "vanliga" löntagare ... om man så säger.

Men det kan inte heller alltid vara roligt att vara Beckhams. Faran för att någon galning kidnappar deras barn, utpressning och annat tjafs som sådana megakändisar får räkna med kan inträffa, tyvärr ... Det finns alltid någon galning där ute - färdig att slå till och utnyttja och utpressa.

Kan inte vara roligt att vara så där påpassad som dom är ... aldrig få vara PRIVAT - för det behöver man väl få vara som människa - någon gång - bara få vara själv. Dom är ju faktiskt bara vanliga människor till syvendes och sist. Med känslor och önskningar i kroppen - precis som du och jag - alla vi människor ...

Vilken press också att alltid vara perfekt ... Det tror jag speciellt Victoria känner av ... perfekt utseende, perfekt make-up, perfekt frisyr, perfekt gång ... perfekt perfekt ... vem klåden är perfekt alltid - ingen!

Jag tackar min stjärna att jag "bara" är en vanlig liten obetydlig människa ... utan några paparazzifotografer efter mig!

Av Babbelmoster - 26 september 2007 05:32

Hallå i rutan alla. Återigen har natten flytt sin kos - för mig i alla fall. Många sover nog sött ännu ... själv steg jag upp 04.40 Har varit ett tag här på mitt jobb ... jag blir bara tidigare och tidigare här. Mitt arbete börjar ju först 06.30

Höstvärmen fortsätter, det är +11 grader och en ljum vind som rycker i kläderna även idag. Kolande svart utanför mitt fönster ...

Nu får jag önska alla en bra dag ... så ses vi sen ... kaffetåren kallar på mig hör jag.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards