Direktlänk till inlägg 26 februari 2008

Min dag har varit så här ...

Av Babbelmoster - 26 februari 2008 15:18

Nu är jag här igen --- har varit hela förmiddagen på kurs som jag skrev i morse. Men att sitta och lyssna och försöka höra och vara skärpt, när man har så jädrans ont i huvudroten - är inte lätt eller ens roligt!! Men det gick - vi hade ofta "bensträckare" och det var skönt. Har ätit hur mycket magnecyl som helst - både förra veckan och hittills i veckan och dom hjälper ju inte - att jag aldrig lär mig. Men jag hade slut Panodil och Ipren och Alvedon - så det har blivit Magnecyl alltså. Jag struntade att åka på lunchen som också ingår i kursen och for på apoteket istället och köpte Ipren 400 ... och sen sjukskrev jag mig och for hem och sov. Och jag har sovit ... dov i skallen ännu ... men jag hoppas att den ger med sig nu - jag funkar ju knappt när man går så här länge med huvudvärk. Det blir jobbigt till 1000.

Jag måste bara sluta klaga nu och berätta om norrlandsvädret idag ... ett helt underbart vårväder ... takdropp, sol från en blå himmel. I morse var det -7 ... men nu är det på nollan. Så vackert ute - jag hoppas det blir så här i helgen också ... längtar att få sitta ute med en kaffekopp på altanen och blunda mot solen!! Och grilla korv ... oj så gott det är att äta ute. Och då menar jag ju inte på restaurang *ler* - utan ute i naturen.

Min man har åkt för en halvtimme sen till sitt jobb och skall jobba till 1 i natt. Trist med nattskiftsveckorna han har ... vi hinner knappt träffas. Ja ja vi nöter ju inte upp varandra då heller *ler*.

 
 
Zkrivaren

Zkrivaren

26 februari 2008 22:07

Inget ont som inte har något gott med sig således.
Och ät inte smärtlindrande bara, går inte värken över så bör du se om du får besöka en doktor för att få en orsak till värken.

http://zkrivaren.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Babbelmoster - 24 april 2012 11:00


Jädrans också - nu störtregnar det ser jag! Såååå BRA. Det är ju toppen det här för snön ...       Har lunch som ni nog förstår och vad åt jag då ... jo kycklingsallad - maken säger att jag nog för skörbjugg! hihi Nyss flög en liten pippi i m...

Av Babbelmoster - 24 april 2012 05:31


  Är det någon av er som har några solstrålar över? Skicka dom vänligen till mig här i norr, för nu är det bara trist och grått väder hela tiden och jag som längtar efter solen! idag är det regndroppar som faller lite lätt och graderna är några p...

Av Babbelmoster - 23 april 2012 11:51

Återigen så har jag låtit bloggen ligga i träda! Skäms på mig ... men det blir ju så här när man också är på andra ställen och bloggar ... man glömmer bort någon blogg helt enkelt. Men i alla fall ... här är jag! Våren började så stort att göra s...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:06

Det är rent otroligt - det är folk som faktiskt läser min blogg - varje dag - trots att jag inte bloggar daglig dags - ibland har jag haft uppehåll på flera månader och ändå är det besökare här på min blogg.     Men det är väldigt få som orkar...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:03


Hej igen alla bloggisar och eventuellt andra "läsers".   Sitter här på jobbet och har lunch just nu och blev supermätt av min matlåda - bestående av ris och currykyckling och lite kålsallad. Och ett glas vatten till det att skölja ned med. Ti...

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards