Direktlänk till inlägg 4 september 2007

Kvällsbabbel

Av Babbelmoster - 4 september 2007 18:36

Hej där ... inget inlägg idag förräns nu. Konstigt eller hur! Måste berätta lite om min dag ... Var till sjukgymnasten kl 8 för första gången för min vänstra axel ... skulle ha gått för 30 år sedan ... då problemen började! Men dum som man är, så lider man och till slut är det för jävligt och har blivit kroniskt ... och tar dessutom längre tid att göra den bra eller åtminstone bättre! Nåja, hon gav mig ultraljud och massage. I en timme ... när jag reste mig upp höll jag på att tuppa av och svimma, yr i knoppen och fruktansvärt illamående ... pang på en endaste gång bara! Fy farao vad dåligt jag har mått idag ... först efter kl 12 började besvären att lätta, jag hade tänkt gå hem och lägga mig flera gånger - men dum som jag är - så härdade jag ut ett tag till och ett tag till, sen tog ju arbetsdagen slut. Visserligen hade det blivit bättre, men inte helt och hållet bra var det - jag la mig när jag kom hem ... känner mig fortfarande lite hängig och lätt illamående ... och trött!!! Men tydligen så kan det bli en sådan här reaktion av massage ... det blir mycket blodgenomströmning av den förstås!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Babbelmoster - 24 april 2012 11:00


Jädrans också - nu störtregnar det ser jag! Såååå BRA. Det är ju toppen det här för snön ...       Har lunch som ni nog förstår och vad åt jag då ... jo kycklingsallad - maken säger att jag nog för skörbjugg! hihi Nyss flög en liten pippi i m...

Av Babbelmoster - 24 april 2012 05:31


  Är det någon av er som har några solstrålar över? Skicka dom vänligen till mig här i norr, för nu är det bara trist och grått väder hela tiden och jag som längtar efter solen! idag är det regndroppar som faller lite lätt och graderna är några p...

Av Babbelmoster - 23 april 2012 11:51

Återigen så har jag låtit bloggen ligga i träda! Skäms på mig ... men det blir ju så här när man också är på andra ställen och bloggar ... man glömmer bort någon blogg helt enkelt. Men i alla fall ... här är jag! Våren började så stort att göra s...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:06

Det är rent otroligt - det är folk som faktiskt läser min blogg - varje dag - trots att jag inte bloggar daglig dags - ibland har jag haft uppehåll på flera månader och ändå är det besökare här på min blogg.     Men det är väldigt få som orkar...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:03


Hej igen alla bloggisar och eventuellt andra "läsers".   Sitter här på jobbet och har lunch just nu och blev supermätt av min matlåda - bestående av ris och currykyckling och lite kålsallad. Och ett glas vatten till det att skölja ned med. Ti...

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards