Direktlänk till inlägg 23 september 2007

Söndag morgon

Av Babbelmoster - 23 september 2007 08:43

Kan inte annat än sitta här den här tiden ... det är ju vilodagen *ler*. Inte har jag vilat för det. Steg upp efter halv 6. Har hunnit att städa klart gästrummet i förrådet - som jag började göra igår - men inte orkade slutföra då - bara för att ryggen inte var bra!! Hade jävligt ont igår och nog känns det idag - även om det är mycket bättre än så länge!

Skall ta det lilla lugna hade jag tänkt mig ...

Vädret är underbart, +5 grader, sol och blå himmel. Vackra höstfärger ute och hög klar septemberluft. Njutningsbart att vara ute en sån här dag.

Nu tänker jag kolla runt i bloggvärlden ett tag - ha en bra söndag alla.

 
 
flikkha

flikkha

23 september 2007 09:36

Åh, vilken söt "good morning"-bild :)

Ha en härlig söndag!
Kram

http://flikkha.bloggagratis.se

 
gulligagumman

gulligagumman

23 september 2007 18:42

Hoppas du har haft en fin söndag! Här har det varit rena sommarvärmen.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Babbelmoster - 24 april 2012 11:00


Jädrans också - nu störtregnar det ser jag! Såååå BRA. Det är ju toppen det här för snön ...       Har lunch som ni nog förstår och vad åt jag då ... jo kycklingsallad - maken säger att jag nog för skörbjugg! hihi Nyss flög en liten pippi i m...

Av Babbelmoster - 24 april 2012 05:31


  Är det någon av er som har några solstrålar över? Skicka dom vänligen till mig här i norr, för nu är det bara trist och grått väder hela tiden och jag som längtar efter solen! idag är det regndroppar som faller lite lätt och graderna är några p...

Av Babbelmoster - 23 april 2012 11:51

Återigen så har jag låtit bloggen ligga i träda! Skäms på mig ... men det blir ju så här när man också är på andra ställen och bloggar ... man glömmer bort någon blogg helt enkelt. Men i alla fall ... här är jag! Våren började så stort att göra s...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:06

Det är rent otroligt - det är folk som faktiskt läser min blogg - varje dag - trots att jag inte bloggar daglig dags - ibland har jag haft uppehåll på flera månader och ändå är det besökare här på min blogg.     Men det är väldigt få som orkar...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:03


Hej igen alla bloggisar och eventuellt andra "läsers".   Sitter här på jobbet och har lunch just nu och blev supermätt av min matlåda - bestående av ris och currykyckling och lite kålsallad. Och ett glas vatten till det att skölja ned med. Ti...

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards