Alla inlägg den 6 september 2007

Av Babbelmoster - 6 september 2007 10:36

Vissa människor är kontrollbenägna - dom är KONTROLLFREAKS! Själv är jag en SÅN. Det är bara att erkänna. Jag vill vara med och kolla allt - annars tror jag inte att det funkar eller blir rätt. Knäppt eller hur! Jobbigt också ... både för mig och andra! Vill vara före och efter så att säga ... bereda vägen - curlingmorsa ni vet eller curlingfru ...

Samtidigt kan jag inte förstå att jag skall vara så här ... Det är inte så att jag misstror folk - att dom inte klarar av saker och ting - utan det är bara som en "drivkraft" inom mig själv. Och när man då tänker efter ... varför måste saker och ting göras just på mitt sätt ... det är ju inte alls nödvändigt! Men man får jobba med sig själv nåt oerhört och försöka ändra på sig, men visst är det svårt när man är en sån här människa - ett kontrollfreak. Skall ha överblick hela tiden och över allt och alla!!

Skärpning behövs Babbelmoster ...

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards