Alla inlägg den 19 september 2007

Av Babbelmoster - 19 september 2007 05:51

Jaha då sitter jag här igen! Natten bara rinner iväg som ett störtregn! På morgon är det faktiskt bara +0 grader! Brrrr ... Jag tycker sommaren och hösten bara flöt ihop ... ingen riktigt skön sommar och så helt plötsligt är det höst ... nästan utan någon förvarning - hoppas bara att vintern väntar med sin ankomst! Ifjol började det att snöa här den 19 oktober! Ovanligt tidigt även för oss här i norr ... det kom säkert en månad för tidigt och det kom massor massor ... första snön brukar ju aldrig ligga kvar - men det trodde man om den där snön, eftersom det kom så mycket på en gång, det blev vinterföre direkt ... vi hade lika mycket snö som vi brukar ha i februari. Men som tur var så tinade allt bort - lika plötsligt som den kom. Men då fick vi en grå, dimmig och disig höst istället - med mycket regn och mörker! Antar ni som bor i södra landet, har sånt väder när det är vinter. Slask och mörker hela tiden. Snön lät vänta på sig - men lagom till julen var det vitt och vackert igen!

Nä nu får det väl räcka med vädersnack på morgonen från mig. Önskar alla en bra dag! 

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards