Alla inlägg den 24 september 2007

Av Babbelmoster - 24 september 2007 15:53

Nu vill jag tipsa alla om en superbra sminklänk ... Eleven. Dom har superbra produkter ... så jag kan verkligen rekommendera att köpa därifrån.

 Jag vill rekommendera detta bodybutter - kroppssmör! Mycket härligt och bra!

Av Babbelmoster - 24 september 2007 15:47

Jag tror att jag skall sadla om och bli KONSULT. Verkar ju vara ett  mycket VÄLBETALT yrke ... Se bara på Göran Persson - som tjänar 100 000 kr för en timmes föredrag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag tycker det är osmakligt ... Han har lika mycket som konsult som när han var statsminister - fast med den skillnaden att då tjänade han denna summan i månaden ... inte per timme!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja där ligger man minsann i lä och det rejält!!!

Av Babbelmoster - 24 september 2007 05:44

Återigen en måndag morgon ... och det är så mörkt utanför mitt fönster - kolsvart - man ser absolut nada! Trist faktiskt ... tänk så härligt på sommaren - när ljuset råder hela dygnet! Nu är mörkret så kompakt ... när snön kommer blir det ljusare - men inte längtar jag efter snön alls! Det skulle vara då för just ljusets skull ... inte annars. Snön skapar bara arbete för folk, halka och elände.

Det är ändå ganska varmt ute - hela +8 grader. Det är ju lovat fint väder ... varmt i veckan - hoppas det stämmer. Måste få göra klart i trädgården innan vintersömnen kommer ...

Nu mina bloggarvänner å läsers tänker jag hämta mig en kopp kaffe ... ha en bra dag.

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards