Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Babbelmoster - 3 januari 2008 20:36

I natt så vaknade jag kring halv 3 av att jag hörde hur något rasade ner på golvet, det lät som om en julgranskula eller nåt liknande ramlade från någonstans högt upp! Konstigt ... jag klev upp och tände i sovrummet - min man hade lämnat våran dubbelsäng ... för att lägga sig i förrådet där vi har ett gästrum ... tydligen så snarkade jag så att han inte kunde sova! Nåja ... jag kollade överallt i sovrummet ... där jag tyckte ljudet hade kommit ifrån ... inte fan såg jag nåt som hade ramlat ner! Jag måste ha drömt!!!

Och jädrans blöt i svett var jag också ... antingen av en mardröm eller hormoner i kroppen, övergångsåldern eller vad det nu kan bero på! Alltså ... jag var blöt som en fisk över hela kroppen och sen började jag frysa! Och inte fan kunde jag somna om direkt heller ... låg vaken över en timme och sen vaknade jag strax efter halv 5 ... trött som en annan och huvudvärk hade jag fått!!! Men det var bara att svänga sina lurviga över sängkanten och gå glad i hågen till badrummet! Då kom gubben upp också ... och han var minsann glad och pigg - han hade ju fått sova han!!!

Av Babbelmoster - 3 januari 2008 14:20

Läste på Aftonbladet för ett tag sedan, att det är kaos i vissa delar av landet, med både halka och snö! Hörde igår på tv att dom också varnade för detta oväder ...

Vad har DU för väder just nu där du befinner dig!

Jag har kring -3 grader och disigt och mycket mörkt hela dagen har det varit! Grått och dystert väder, lite blåst ...

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards