Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Babbelmoster - 27 januari 2008 13:59

Jag var och postade iväg ett brev, räkningar ... jag är ju så omodern ännu att jag inte betalar mina räkningar via internet. Men det blir väl till slut det också. Sonen tycker att jag är väldans omodern!

Nåja, sen for jag till Kvantum - skulle bara köpa en förpackning wokade grönsaker som inte finns på Konsum eller Coop. Men det blev annat också jag handlade - två kassar och igår handlade jag säkert fem kassar! Jag menar - nån måtta får det väl vara på handlingen *ler*. Men man ser alltid sånt det är extrapriser på och som är bra att ha hemma - så det blir alltid mera än vad man tänkt handla!! Har ni samma "problem"?

Sen for jag på Step-In och köpte mig en ny och större pilatesboll. Den jag hade sedan tidigare - var för liten - kunde inte göra vissa övningar som jag hade fått av min sjukgymnast - så nu är den uppumpad och klar och väntar bara på mig!!! Så i veckan skall det tränas ordentligt på den - det vill jag lova!!!

Av Babbelmoster - 27 januari 2008 09:31

God morgon bloggisar och alla andra. Idag är det en riktigt vacker vinterdag, med -13 grader och sol, blekblå himmel och alldeles vitt överallt! Precis som en vinterdag skall vara.

Har precis stekt klart kotletter och kokat potatis. Skall göra matlådor till min man som jobbar nattskift i veckan. Vanligt söndagsnöje för mig ... stå vid spisen *ler*.

Har även plockat till lite ute i förrådet ... jag har alldeles för mycket saker där ... jag blir tokig över att inte finna en endaste liten ledig plats!!! Nog är det väl ändå konstigt att man skall spara och spara - sånt man aldrig någonsin använder!! Jag rensar ju ut med jämna mellanrum, men det blir ju ändå aldrig mindre saker - jag köper ju nytt och med jämna mellanrum *ler*. Att man aldrig lär sig nåt!

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards