Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Babbelmoster - 6 januari 2008 11:13

Idag är det söndag och jag är lite bloggsen ... har faktiskt sovit lite längre än vanligt, men jag har sovit jäkligt dåligt i natt, gick och la oss sent ... och sovit väldans oroligt hela natten, vaken många gånger.

Har fixat klart golven nu ... vardagsrummet är kvar att städa - men det blir inte idag det! Där skall julgranen och stjärnorna i fönstren få vara kvar till nästa helg och då städar jag rummet också!

Ute är det sol och bara några minusgrader och lite blåst. Härligt väder med andra ord ... borde ha tagit min promis redan tidigt i morse - men det blev inte av - synd nog. För nu är det ju skidtävlingar hela eftermiddagen som man bara måste kolla på! Det blir väl en promis i mörkret istället ...

Och visst var det synd att inte småkronorna lyckades med att vinna igår mot Canada? Men dom har gjort en kanoninsats ändå och skall vara supernöjda tycker jag ... jag saluterar dom verkligen!!

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards