Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Babbelmoster - 7 januari 2008 14:27

Jag var ju i morse till min sjukgymnast och fick ett träningsprogram med hantlar som jag skall börja göra varje dag! Kombinerat med andra träningsredskap, promenader och stavgång. Allt för att hjälpa till med min onda kropp ... så den kanske till slut blir mindre ond! Hantelträningen skall vara bra för mina axlar, liksom stavgången! Sen skall även mag- och ryggmuskler tränas upp! Ve och fasa ... dom som har blivit så slappa med åren *ler*.

Jag känner mig väldigt motiverad måste jag säga ... så jag tänker sätta igång i kväll hemma med hantlarna ... skall även ta ett par hantlar till jobbet, tänker använda dom när jag gör mina micropausar! En del går ju ut och röker, jag tar ett kort träningspass med hantlarna!

Av Babbelmoster - 7 januari 2008 14:06

Kolla in länken HÄR!

Det handlar om olika tvserier från 80-talet, minns du dom här? Har du några andra som du kanske kommer ihåg - men som inte fanns med här - berätta! Vilken var din favvoserie - den du ALDRIG kunde missa ett endaste litet avsnitt av?

Vem minns inte Dallas, Dynasti, Falcon Crest, Glamour, Mash ... drömmer mig bort i dom "gamla godingarna" till serier!! Man håller ju inte på att minnas vad alla heter!

Av Babbelmoster - 7 januari 2008 10:48

Jag läser och förstummas av denna världsartisten (läs länken) som helt har fallit i min smak och tycke!

Tito Beltran, är inte sångare för mig nåt mera - utan rätt och slätt en jävla usel person som våldtar och tycker tydligen inte att det är fel heller! Som han uttalar sig ... skall bränna passet - jamen gör det då - vem bryr sig!

Nu skall det sägas att han är misstänkt ännu för övergreppet!

Men att säga att han äcklas av den svenska maten och inte vill ha något mera med landet att göra - tycker jag är att gå för långt! Sverige rår väl inte för att han (om han nu gjort det!) våldtagit någon! Det har inte med rasism att göra ... om han blir häktad eller ej. En våldtäkt är väl aldrig rätt eller hur, oavsett om den görs av en "ren" svensk eller icke född svensk!

Än en gång blir jag förvånad över att så många blir våldtagna av den kvinnliga befolkningen - VARFÖR våldtar män så mycket och så ofta! Vad är det för fel på dom ... vad får dom ut av det??????????

När skall detta elände sluta och när skall män fatta att man inte våldtar - att respektera kvinnor och deras NEJ!!!!!!!!!!!

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards