Direktlänk till inlägg 7 januari 2008

Att våldta någon är aldrig rätt!

Av Babbelmoster - 7 januari 2008 10:48

Jag läser och förstummas av denna världsartisten (läs länken) som helt har fallit i min smak och tycke!

Tito Beltran, är inte sångare för mig nåt mera - utan rätt och slätt en jävla usel person som våldtar och tycker tydligen inte att det är fel heller! Som han uttalar sig ... skall bränna passet - jamen gör det då - vem bryr sig!

Nu skall det sägas att han är misstänkt ännu för övergreppet!

Men att säga att han äcklas av den svenska maten och inte vill ha något mera med landet att göra - tycker jag är att gå för långt! Sverige rår väl inte för att han (om han nu gjort det!) våldtagit någon! Det har inte med rasism att göra ... om han blir häktad eller ej. En våldtäkt är väl aldrig rätt eller hur, oavsett om den görs av en "ren" svensk eller icke född svensk!

Än en gång blir jag förvånad över att så många blir våldtagna av den kvinnliga befolkningen - VARFÖR våldtar män så mycket och så ofta! Vad är det för fel på dom ... vad får dom ut av det??????????

När skall detta elände sluta och när skall män fatta att man inte våldtar - att respektera kvinnor och deras NEJ!!!!!!!!!!!

 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

7 januari 2008 11:22

Helt enig angående voldtekt! MEN...samtidig synes jeg at å vente i mange år på å anmelde det er litt merkelig også... Hva med bevis...det blir ord mot ord. Var en sak her også om en poliltiker som rett før et valg ble anmeldt for voldtekt av kjæresten sin fra 20 år tilbake.. De forble kjærester en tid etter denne voldtekten også, så hvorfor stå frem NÅ...?
Men voldtekt er uansett ikke rett, og INGEN har rett til å si de ble OPPFORDRET til det av smil, kort skjørt, trang topp...

http://sissi-mor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Babbelmoster - 24 april 2012 11:00


Jädrans också - nu störtregnar det ser jag! Såååå BRA. Det är ju toppen det här för snön ...       Har lunch som ni nog förstår och vad åt jag då ... jo kycklingsallad - maken säger att jag nog för skörbjugg! hihi Nyss flög en liten pippi i m...

Av Babbelmoster - 24 april 2012 05:31


  Är det någon av er som har några solstrålar över? Skicka dom vänligen till mig här i norr, för nu är det bara trist och grått väder hela tiden och jag som längtar efter solen! idag är det regndroppar som faller lite lätt och graderna är några p...

Av Babbelmoster - 23 april 2012 11:51

Återigen så har jag låtit bloggen ligga i träda! Skäms på mig ... men det blir ju så här när man också är på andra ställen och bloggar ... man glömmer bort någon blogg helt enkelt. Men i alla fall ... här är jag! Våren började så stort att göra s...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:06

Det är rent otroligt - det är folk som faktiskt läser min blogg - varje dag - trots att jag inte bloggar daglig dags - ibland har jag haft uppehåll på flera månader och ändå är det besökare här på min blogg.     Men det är väldigt få som orkar...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:03


Hej igen alla bloggisar och eventuellt andra "läsers".   Sitter här på jobbet och har lunch just nu och blev supermätt av min matlåda - bestående av ris och currykyckling och lite kålsallad. Och ett glas vatten till det att skölja ned med. Ti...

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards