Direktlänk till inlägg 9 januari 2008

Resumé av dagen

Av Babbelmoster - 9 januari 2008 20:10

Ursäkta mig mina trogna läsare ... har inte haft tid med bloggen idag ... - det är ju så här ibland - att JOBBET tar sån jäkla tid *ASG*. Så jag hinner inte blogga ...

Och ni skriver så mycket, så det tar nästan all min tid att läsa igenom och kommentera här och där, jag hinner ju inte skriva själv nåt *ler*. Men ni är ursäktad, jag gillar att läsa "er" alla!

Ja vad har dagen bjudit på då - jo utbildningen som jag skrev om i morse - det nya Intranetet som vi skall börja med på mitt företag. Alla avdelningar har ju redan nu - sedan 1999 - egna hemsidor! Mycket bra ... och nu skall det alltså bli helt likadant över hela koncernen! Samma stuk alltså överallt! Med med eget innehåll förstås. Och jag har lärt mig nu idag detta nya Intranet! Tyckte det var kul, lärde mig det fort ... hann lägga in mycket från det gamla till det nya ... men skall ju fortsätta dom närmaste dagarna med att föra över dokumenten. Vi skall köra dubbelt under januari ...

Annars har det varit jäkligt mycket annat på jobbet också - full rulle. Hade lunch mellan 12.10 - 12.20 bara --- snabbåt min matlåda och fortsatte med mitt slit och släp. Åt inne på kontoret mitt ... fan så stressad jag var och jäkligt ont i huvudet fick jag ju också - har ju lunch annars 10.30 och att vänta så där länge innan man får äta - när man ingen frukost äter - det är tufft det! Därav skallebangen alltså! Nåja ... efter att ha käkat en tablett minskade det onda allt eftersom! Har varit duktigt även idag med hantlarna ... varje dag i veckan - i måndags två gånger!

Ja se det var lite om min dag - som mest bestod i arbete!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Babbelmoster - 24 april 2012 11:00


Jädrans också - nu störtregnar det ser jag! Såååå BRA. Det är ju toppen det här för snön ...       Har lunch som ni nog förstår och vad åt jag då ... jo kycklingsallad - maken säger att jag nog för skörbjugg! hihi Nyss flög en liten pippi i m...

Av Babbelmoster - 24 april 2012 05:31


  Är det någon av er som har några solstrålar över? Skicka dom vänligen till mig här i norr, för nu är det bara trist och grått väder hela tiden och jag som längtar efter solen! idag är det regndroppar som faller lite lätt och graderna är några p...

Av Babbelmoster - 23 april 2012 11:51

Återigen så har jag låtit bloggen ligga i träda! Skäms på mig ... men det blir ju så här när man också är på andra ställen och bloggar ... man glömmer bort någon blogg helt enkelt. Men i alla fall ... här är jag! Våren började så stort att göra s...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:06

Det är rent otroligt - det är folk som faktiskt läser min blogg - varje dag - trots att jag inte bloggar daglig dags - ibland har jag haft uppehåll på flera månader och ändå är det besökare här på min blogg.     Men det är väldigt få som orkar...

Av Babbelmoster - 14 februari 2012 11:03


Hej igen alla bloggisar och eventuellt andra "läsers".   Sitter här på jobbet och har lunch just nu och blev supermätt av min matlåda - bestående av ris och currykyckling och lite kålsallad. Och ett glas vatten till det att skölja ned med. Ti...

Presentation

Tiden

Gästernas bok för avtryck

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Mitt väder

klart.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Längtar du till våren?
 Ja
 Nej

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards